Velja od 01.11.2015

Dodatna zaščita, brez dodatnih stroškov! Našim strankam nudimo popolno podporo in zaščito vsakega nakupa!

V nasprotju z običajno proizvajalčevo garancijo, friendlyhouse jamstvo velja le za končne potrošnike.

Končni potrošnik je vsaka fizična oseba, ki opravi nakup za namene, ki jih ni mogoče pripisati poslovni ali samozaposlitveni dejavnosti (npr. Nadaljnja prodaja, izposoja).

 

Od 01.11.2015, Friendly House zagotavlja 3-letno jamstvo, ki velja 3 leta od datuma opravljenega nakupa.

Jamstvo ni prenosljivo in velja le za okvare izdelka, ki so posledica materialnih ali proizvodnih napak.

 

friendlyhouse jamstvo ne velja za:

 

  • nosilne dele - zlasti drsnike, krmilne gumbe, CD-pogone, igle, svetilke, zlomljene prikazovalnike itd.
  • napake in poškodbe nastale zaradi nepravilne uporabe ali uporabe neustreznih dodatkov in pripomočkov ter modifikacij s strani kupca ali napooblaščene osebe
  • popravila, ki jih ne izvajamo mi ali pooblaščen servis
  • okvare, ki so nastale zaradi neupoštevanja varnostnih opozoril za napravo ali navodil za uporabo ter okvar zaradi nepravilne uporabe ali uporabe sile (npr. padec, udarec itd.)
  • poškodbe nastale med transportom.

V primeru opravljenega servisa ali uveljavljanja garancije v roku treh let se obdobje jamstva ne podaljšuje ali obnavlja.

friendlyhouse si pridržuje pravico do odločitve, ali bo okvarjeno blago brezplačno popravil ali zamenjal.

V primeru zamenjave bo okvarjena oprema postala naša lastnina. Predpogoj za zamenjavo izdelka je popolna originalna embalaža, vključno z vsemi dodatki.

 

Friendlyhouse jamstvo ne vpliva na zakonsko garancijo in garancijo proizvajalca.

 

Če želite uporabiti friendlyhouse jamstvo, prosimo upoštevajte naslednje:

 

Kontaktirajte nas preko elektronske pošte ali po telefonu in dovolite, da vam pomagamo. Morda vam bomo lahko pomagali takoj in vam naprave ne bo potrebno vrniti!

Prosimo vas, da napravo zapakirate v originalno embalažo, vključno z vsemi originalnimi dodatki. Zunanja embalaža je bistvenega pomena za transport in tako kot naprava sama, ne sme biti poškodovana.

Potrebujemo tudi kopijo računa, vaše kontaktne podatke in natančen opis napake.

Uporabite naš obrazec za vračilo.

Napravo pošljite na svoje stroške na:

Friendly House

Wiedner Hauptstr.39

1040 Dunaj

Avstrija

Vaš primer bomo obravnavali karseda hitro!

V primeru vračila v garancijskem roku, vam bomo stroške pošiljanja povrnili.

Če napake, odkrite na napravi, ne spadajo v okvir triletnega jamstva, vas bomo o tem obvestili in vam ponudili možnost popravila ter vas seznanili s stroški le tega.

Prosimo, navedite svojo zahtevo za oceno stroškov popravila, ko nam boste poslali napravo!