Splošni nasveti glede vašega naročila

Vljudno vas prosimo, da takoj preverite, ali je bilo vaše naročilo ob dostavi na kakršenkoli način poškodovano. Ob prevzemu vaših izdelkov se prepričajte, da je embalaža nepoškodovana in da naprave delujejo brezhibno. Prosimo vas, da med 14-dnevnim rokom možnosti vračila, z izdelki, pripomočki in embalažo ravnate previdno. Prav tako je priporočljivo, da dodatno embalažo obržite do trenutka, ko boste povsem prepričani, da boste naročen izdelek tudi obržali.

 

Poškodovano ali okvarjeno blago / poškodbe nastale pri transportu

Če je škoda ugotovljena ob prihodu pošiljke, se lahko pošiljka takoj zavrne. V tem primeru nas obvestite, zakaj niste sprejeli dostave; kar nam daje možnost, da vam izdelek nadomestimo karseda hitro. Če opazite kakršnekoli napake na napravi, nas o tem takoj obvestite na office@friendlyhouse.si. Če so pomanjkljivosti posledica poškodbe nastale pri transportu, vas prosimo, da posnamete fotografijo naprave in embalaže ter jo skupaj z opisom posredujete na naš elektronski poštni naslov. Rok za prijavo poškodb nastalih pri transportu je 2 dni! Če poškodbe niso nastale pri transportu, se uporabi zakonska garancija na izdelke. Več informacij o tej temi najdete v zavihku »3-letno friendlyhouse jamstvo«.

 

Dostavljeno blago ne ustreza naročilu

V primeru, da prejeti izdelki ne ustrezajo naročenim, nas o tem takoj obvestite na office@friendlyhouse.si! Napačen izdelek bomo prevzeli takoj in vam poslali pravega.

Seveda nam je v interesu, da se takšni zmedi izognemo; če se zgodi, se iskreno opravičujemo za nastale nevšečnosti."

 

Splošne informacije o vračilih

Naslednji pogoji veljajo za vračila naročenih izdelkov: blago je treba vrniti v originalni in dodatni embalaži, vključno z vsemi dodatki. Prepakiranje mora biti stabilno, da izdelek ostane zaščiten. Izvor originalne embalaže mora ostati nedotaknjen - na njej ne sme biti nalepk ali drugih etiket. Vrnjeni predmeti morajo biti v popolnem stanju; ne smejo imeti poškodovanih folij, prask, umazanije, poškodovane embalaže in manjkajočega stiropora. Če stanje vrnjenega blaga ni popolno, se vrednost zmanjša. Elementi, izključeni iz vračila, so: računalniška programska oprema (če je bil pečat na embalaži odstranjen) in izdelki, ki jih ne moremo sprejeti zaradi higiene ali zaradi zdravstvenih razlogov (slušalke, ušesne slušalke). Prosimo, izpolnite obrazec za vračilo (prenesite tukaj) in nam ga pošljite skupaj z izdelkom in kopijo vašega računa. Poleg tega se obrnite na nas na office@friendlyhouse.si in zaprosite za povratno vozovnico DPD ter prevzem na vaši lokaciji.

Stroške pošiljanja oz. Vračila krije kupec.

 

 

 

 

Povračilo zneska nakupa

Takoj, ko bomo prejeli vaš izdelek ga bomo preverili v skladu z zgornjimi pogoji. Če je naprava v popolnem stanju in v originalni embalaži, bomo takoj vrnili znesek nakupa, vključno z morebitnimi stroški pošiljanja, ki so nastali ob vračilu. Izbrana plačilna sredstva bodo obdržana tako, da bodo vsa plačila, opravljena s kreditno kartico, refundirana, vsa druga plačila bodo vrnjena preko bančnega nakazila na vaš račun.

 

Garancija in jamstvo

Če je vaša naprava pomanjkljiva, obstaja pet različnih scenarijev, ki se lahko uporabijo. Glede na scenarij vam lahko pomagamo na različne načine in poiščemo rešitev za vaš problem.

 

1. scenarij:

napravo ste kupili pri nas in kmalu za tem odkrili težavo. Napaka naprave je že prisotna pri dostavi.

Rešitev:

prosimo, da nas kontaktirate, brezplačno bomo prevzeli vaš izdelek z DPD. Prejeli boste nadomestno oz. novo napravo.

 

2. scenarij:

napaka se pojavi v prvih šestih mesecih po dobavi. V tem primeru velja načelo preklica dokaznega bremena.

Rešitev:

prosimo, da nas kontaktirate, brezplačno bomo prevzeli vaš izdelek z DPD. Škoda bo nato preverjena. V primeru validacije se naprava zamenja ali popravi. Če je napaka krivda stranke, bomo uredili stroškovno oceno za popravilo.

 

3. scenarij:

napaka se pojavi po šestih mesecih. V tem primeru velja garancija.

Rešitev:

prosimo vas, da nas kontaktirate in seznanite s težavo ter nam napravo pošljete na lastne stroške. Upoštevajte podrobnosti v našem razdelku »Vračila in reklamacije«. Škoda bo preverjena in v primeru potrditve bo naprava zamenjana ali popravljena. Če je napaka krivda stranke, bomo uredili oceno stroškov za popravilo.

 

4. scenarij:

napaka naprave se pojavi med trajanjem "3-letnega friendlyhouse jamstva".

Rešitev:

prosimo, da nas kontaktirate in seznanite s težavo ter nam napravo pošljete na lastne stroške. Upoštevajte podrobnosti v našem razdelku »Vračila in reklamacije«. Škoda bo preverjena in v primeru potrditve bo naprava zamenjana ali popravljena. Če je napaka krivda stranke, bomo uredili oceno stroškov za popravilo. Upoštevajte pogoje garancije v poglavju "3-letno friendlyhouse jamstvo".

 

5. scenarij:

napaka v napravi se pojavi po izteku garancijskega časa.

Rešitev:

prosimo, da nas kontaktirate in seznanite s težavo ter nam napravo pošljete na lastne stroške. Upoštevajte podrobnosti v našem razdelku »Vračila in reklamacije«. Po ugotovitvi napake, vam bomo sporočili oceno stroškov popravila.

 

Napake izdelka v garancijskem roku

Če se pojavijo težave v garancijskem roku, upoštevajte naše informacije o vrnitvi blaga in pošiljke.

Zamenjava je možna le, če je originalna embalaža brezhibna (brez lepila, opomb itd.). Vsaka razlika od prvotnega pogoja povzroči zavrnitev zamenjave ali zmanjšanje vrednosti. Prosimo, ne pošiljajte svojih okvarjenih izdelkov brez predhodnega dogovora z nami! Pogosto vam lahko pomagamo rešiti težavo na telefonu. Če je popravilo vaše napake neizogibno, velja naslednje:

Pišite nam na office@friendlyhouse.si in zahtevajte povratno vozovnico DPD. Prosimo vas, da nas obvestite o podrobnistih napake. Takoj, ko prejmete povratno vozovnico, jo natisnite in jo priložite pošiljki na vidno mesto. Poleg tega vam bomo uredili osebni prevzem s podjetjem DPD. Če se odločite za drugačen način pošiljanja blaga kot z našo povratno vozovnico, vam stroškov pošiljanja ne moremo povrniti. Če bomo prejeli pošiljko, ki nam bo povzročila kakršnekoli stroške, bomo paket sprejeli in vam zaračunali stroške. V primeru odobrene garancije bomo seveda povrnili stroške vračila. Če napaka ni pomanjkljivost glede garancije ali garancijskih obveznosti, vam lahko ponudimo oceno stroškov za potrebno popravilo. Če ne najdemo nobenih napak, je treba plačati tudi inšpekcijske stroške (najmanj 50 EUR z vljučenim VAT) in stroške pošiljanja.

 

Odkup v primeru okvare opreme

Če ste prejeli napravo, ki ima napako in je ne želite zamenjati ali popraviti, lahko uporabite svojo 14-dnevno pravico do odstopa od pogodbe. V tem primeru je postopek naslednji: takoj, ko bomo prejeli vašo pošiljko, bomo napravo preverili na našem servisnem oddelku. Če bi obstajali kakršnikoli dvomi o vzroku napake, si pridržujemo pravico do napotitve naprave na pregled v pooblaščeno servisno delavnico . Če napaka ni napaka stranke, bomo takoj vrnili znesek nakupa. Če je stranka odgovorna za napako, moramo vztrajati pri plačilu popravila ali okvare naprave po vrnitvi.